30 november 2008

Långpass *2

Nej, jag har inte blivit skogstokig. Jag har inte sprungit två långpass idag. Jag refererar till mitt långpass (underbart pass med E i Skatås, 80 min 16 km) och makens kvällspass. Makens pass var snarare en flykt;) Det blir lätt så när man haft ansvar för fyra barn (1-1-3-3 år gamla). Själv. Förstår att han går ut och springer... fast han egentligen tänkt att inte springa idag.

För att summera veckan; skadeläget är som det är. Fokus nu är att samla km. Förra veckan (första mängdveckan) resulterade i 36 km. Denna vecka summeras till 4 pass, 2 pass styrka (sjukgym) och totalt 42 löpta kilometrar. En mara på en vecka... Marathon är långt, men så ska jag inte springa några sådana heller;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte springa marathon!? Klart du ska, du vet bara inte när... ;)

Kör hårt! :D

Dunceor sa...

Precis, alla trillar dit förr eller senare =)

Anonym sa...

Känner igen det där med flykt, och då har jag "bara" två barn som är helvilda.. :-)