2 oktober 2008

Vi kan inte ens se på tv som folk...

Sprang igår kväll, benen var som stockar. Det känns som om jag inte har stabilitet i fotled och knäled och höften känns ihopsjunken. Sanningen är nog att jag är inte tävlingsvan och säga vad man vill om tävlingar, men sliter - det gör de.

Hur som helst, kom tillbaka igår 21.02, vilket var perfekt timing för att stretcha framför TVn. Så det blev stretch under hela Oskyldigt dömd. Serien hade inte varit något speciellt utan Persbrant, men nu så... Jag ligger på golvet, på sonens filt och stretchar och maken gör sina övningar sjukgymnasten gett honom för hälsenan. Då slås jag av hur komiskt hela situationen är. Vi kan inte ens se på TV som folk...

3 kommentarer:

Nix sa...

Fick du vara på filten? Varenda gång det åker fram en pilatesboll eller yogamatta hemma så är det någon annan i familjen som gör anspråk på den... Men sonen kanske sov?

Inte ens stretcha får man göra - för det är genast någon där och klättrar på en. "Pappa försöker visst se ut som en klätterställning. Kul! Jag antar utmaningen".

Kul beskrivning dock. Knasiga familjen - Träningsnördarna. Det är bättre än Soffpotatisarna ;)

Lena sa...

Sönerna sov. Annars hade det aldrig gått...

Anonym sa...

Haha, vilken komisk situation... Du får gratulera maken till lagguldet på LL...