9 oktober 2008

Vad vad det som bet mig i duschen?


Gårdagens sjukgymnastik innehöll ett 4 x 4 min intervallpass på roddmaskinen. Tempot var bra och jag slet duktigt på roddmaskinen. Efter ytterligare några övningar var det dax att hoppa in i duschen. Sätter på duschen och börjar duscha och då är det något som biter mig i rumpan. Tittar mig förvånat omkring (glad att jag var ensam i duschen då...) och inser att jag har fått två brännsår runt svanskotan.
Kan meddela att det inte är superskönt att sitt ner och nu fasar jag lite för min 13 timmars flight till Peking på måndag.

2 kommentarer:

MarathonMia sa...

Finns bara ett botemedel: Silonsalva. (finns på Apotek, ofta vid babysakerna) Annars kan flygturen bli riktigt hemsk!

Anonym sa...

Hej! Tack för påhälsning! Kommer med största säkerhet att hälsa på dig här inne också - vi verkar ha en hel del gemensamt... :) /Ulrika