2 april 2009

Fördelarna med att inte träna

Men när man inte längre kan träna som man vill så måste ju energin kanaliseras på annat sätt.
  • Jag jobbar mer (vilket får arbetsgivaren att jubla)
  • Jag blir städfaschist på hemmaplan (vilket inte direkt får maken att jubla)
  • Jag tycker att trädgården behöver anläggas (vilket inte heller får maken att jubla)
  • Jag tycker att shopping är en bra hobby (vilket inte heller får maken att direkt jubla)

Jag tittar avundsjukt på alla som springer... och maken önskar att jag snart gör det också...

4 kommentarer:

Anna sa...

Hahaha, kan inte alls förstå honom...:)

Tröskelkungen sa...

Jag är inte den som tycker att hon skall slarva med sjukgymnastiken direkt om man säger så.....
;-)

Dunceor sa...

Hehe han har allt att vinna på att få dig att börja springa igen =)
Hoppas rehaben går bra!

Ousa sa...

Åh, hoppas det blir bättre. En annan bråkar med sitt knä, ska på MR och se om de är korsbandet eller nåt annat otrevligt. Springer dock ändå, än...:/