25 augusti 2008

Dagens träning - Rullskidspasset som inte blev av


Eftersom vi skolar in yngste sonen på förskolan nu så blir veckan lite konstig, rent tidsmässigt alltså. Idag jobbade jag och R var hemma.

R fick till 9 km på löpbandet när yngste sonen sov och den äldste byggde tågbana vid sidan om löpbandet.

Själv skulle jag köra ett rullskidpass, eftersom benen är lite slitna efter helgen. Men idag kände jag inte för att träna och således blev det inget pass för min del. För mig själv, motiverade jag träningsvilan med att jag hade fått skoskav av att gå i höga klackar hela dagen...

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Vad har ni för löpband? Är ni nöjda?

Tröskelkungen sa...

Vi har ett sportsmaster DK 425 med 18km/h som maxhastighet. Det kostade 10000 SEK inklusive frakt. Vi är nöjda med prestandan i förhållande till priset. Det funkar bra om man bortser från att vi måste ha tjocka lexikonböcker undertill på ena sidan